§1 Brak możliwości zwrotu e-booków

Zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku:

„dostarczenia treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy oraz po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.”

§2 Zgoda na utratę prawa do odstąpienia

  1. Składając zamówienie, kupujący wyraża zgodę na natychmiastowe dostarczenie e-booka oraz przyjmuje do wiadomości, że traci prawo do odstąpienia od umowy.
  2. Zgoda ta wyrażana jest w formularzu zamówienia przez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa.

§3 Reklamacje techniczne

  1. Jeżeli kupujący nie otrzymał e-booka lub plik nie działa poprawnie, może złożyć reklamację.
  2. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: rojukontakt@gmail.com z opisem problemu.
  3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.

§4 Wyjątki i dobra wola

W uzasadnionych przypadkach (np. podwójna płatność, błąd techniczny), sprzedawca może – z własnej inicjatywy – zdecydować o zwrocie środków. Nie jest to jednak obowiązek prawny.